torsdag 26 augusti 2010

on Leave a Comment

Ingen vila

Den planerade vilodagen igår, den uteblev. Jag och frun tog oss ner till det nyrenoverade badet i byn, där det lovades relaxkväll för vuxna, för att simma några längder. Badet har varit stängt i drygt ett år och öppnade för två veckor sedan. Jag har simmat där tidigare, men inte varit där på flera år. Sååå liiiitet det var! 25-meters bassäng med 4(!) banor. Under sommaren har jag simmat i 50-meters, så det var lite ovant att krypa ner i en 25:a igen.

Passet gick bra och jag försökte köra så mycket frisim som möjligt. Han nog med cirka 2000 m på 50 minuter. Jag är så fruktansvärt dålig på att räkna längder, och då särskilt i en 25:a. Igår tappade jag räkningen efter 4 längder...

Ikväll vankas det ett rejält långpass!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar